tirsdag 12. februar 2013

Lenkesamling til norske vinimportører


Norske vinimportører blir stadig flinkere til å lage gode nettsider og jeg besøker mange av de daglig. De beste er proppfulle med informasjon og bilder, vinglede og moro. Dessverre er de aller fleste sidene  passordbeskyttet grunnet norsk forbud mot alkoholreklame. Det er livsfarlig å se en vinflaske på nettet, vet du, da blir du alkoholliker før du vet ordet av det. For vi vet jo alle at alkoholikere er mest interessert i å finne ut i hvilket jordsmonn druene har vokst i, om vinen er fatlagret og hvilken filosofi produsenten har. Beklager hvis noen blir støtt av litt lett harselas med følsomt tema her, men kjære vene altså...

Heldigvis er det mange importører som har mye generell vininformasjon på åpne sider, og tilhører du vinbransjen på noe slags vis er det ingen sak å registrere seg og motta et passord.

For å ha oversikt over alle disse nettsidene har jeg laget meg en alfabetisk liste med lenker til alle sammen. Det kan være noen som er glemt av, men de blir lagt til så fort jeg blir oppmerksom på det.

Alle disse lenkene ligger nå på en egen side i toppmenyen her på bloggen. Håper det er flere enn meg som finner det nyttig.

Sjekk ut:
Ny side med lenker til norske vinimportører med hjemmesider.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar